Australie 2015 - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Els Beukema - WaarBenJij.nu Australie 2015 - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Els Beukema - WaarBenJij.nu

Australie 2015

Door: Elsbeukema

Blijf op de hoogte en volg Els

15 Februari 2015 | Australië, South Melbourne

Zondag 15 februari.Na een goede nachtrust besluiten wij om wederom een deel van Melbourne te bekijken.Eerst even ontbijten en dan...balen zeg,breekt er een stukje van mijn voortand af.Dus niet meer voluit lachen.(toch maar wel,het is niet anders) We nemen de bus en beginnen bij Shrine of Remembrance, een indrukwekkend monument ter ere van de Australische soldaten,die omkwamen in de oorlog.Om het monument is een prachtige tuin aangelegd t.w. Royal Botanic Garden.Hierna stappen wij weer op de bus en gaan naar Queen Victoria Market.Deze is ca.5 x zo groot als de Albert Cuypmarkt en bestaat sinds 1887.Het is vandaag 36 graden,dus over warm weer hebben wij niet te klagen.Na wat gedronken te hebben vertrekken wij naar de haven,waar wij heerlijk hebben kunnen uitwaaien. Vanavond naar het centrum hebben wij heel gezellig op een terras buiten gegeten.Nog even nazitten en dan niet te laat naar bed,want morgen gaan wij een eind rijden via de Great Ocean Road naar Port Fairy.

• 15 Februari 2015 - 11:40

Lonneke:

Neeeejj, zal ik vragen op Pramana een praktijk in Melbourne heeft?!

• 15 Februari 2015 - 12:38

Els Beukema:

Leuk hoor Els en Hero die reisverslagen blijven we op de hoogte van wat jullie zoal doen en hoe jullie genieten.
    Nog veel plezier,Ben en Joke

• 15 Februari 2015 - 16:23

Kelly En Lidy Van Der Sluis :

Wat geweldig om jullie zo te volgen. Tot nu toe klinkt het allemaal heel leuk en wat zijn jullie nu toch een verschrikkelijk eind weg.
    Geniet er van. We blijven jullie volgen. Heel veel plezier.
    Liefs Kellyl Lidy en Jurriaan

• 15 Februari 2015 - 19:56

Els Beukema:

Kids vonden het geweldig om opa en oma weer even te zien, ook al was het dan via FaceTime. Blijft wel vreemd voor Nienke dat jullie helemaal aan de andere kant van de wereld zitten. Ze is van vrijdagnacht op zaterdagochtend ziek geweest en heeft twee keer overgegeven. Ze heeft dus ook niet kunnen hockeyen op zaterdag. Heeft zo'n beetje de hele dag als een dood vogeltje op de bank gelegen. Vandaag was ze weer redelijk de oude. Na het FaceTimen leefde ze alleen maar verder op.

Vanmiddag zijn we richting Zuidplein in Rotterdam gereden. In het winkelcentrum daar (..ik stond in de V&D toen jullie ons probeerden te bereiken...) zijn we redelijk geslaagd voor kleding voor beide dametjes. Morgen mogen ze weer naar school, uiteraard in hun nieuwe kleren. Verder weinig nieuws. Suus is langzaam aan het voorbereiden voor haar reis naar Gambia. Vrijdag brengen we haar naar Schiphol en mag Nienke logeren bij Kate.

Super leuke foto's trouwens! Het wordt nog zoeken naar een foto waar pa niet lachend op staat, het is overduidelijk dat hij geniet. Maar dat zal voor jou (ma) niet veel minder zijn. Plezier, geniet! And keep posting (those pictures).

Kus,

Zoonlief

• 16 Februari 2015 - 15:53

Els Beukema:

Hoi Els en Hero, net even de verhaaltjes gelezen, superleuk! Jullie vermaken je prima. Leuke foto's!

Heel veel plezier en GENIET !!

Groetjes Jolanda

• 16 Februari 2015 - 23:25

Louis En Greet:

Wat een mooie foto's Els en Hero, ziet er super uit daar in het verre down under, veel plezier en niks meer afbreken hè? Hihihi, ontzetten veel plezier luitjes we kijken uit naar jullie andere mooie foto's en berichtjes, liefs Greet en louis xx