Australie 2015/6edag - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Els Beukema - WaarBenJij.nu Australie 2015/6edag - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Els Beukema - WaarBenJij.nu

Australie 2015/6edag

Door: Els Beukema

Blijf op de hoogte en volg Els

17 Februari 2015 | Australië, Port Fairy

Dinsdag 17 februari.We hebben heerlijk geslapen en zijn vroeg op.Eerst een ontbijt en dan terug naar de 12 Apostelen.Ik had gezien,dat je met een helicopter een vlucht van 15 minuten kan maken en het e.e.a.van boven kunt bewonderen.Dat wilde ik wel.Ik zat voorin naast de piloot.Het was geweldig om te zien.Het is vandaag bewolkt en de golven gingen goed te keer.Echt een belevenis.Je zag ook de Thunder Cave en Shoehorse.Deze rotsen werden zo genoemd,omdat de rotsen door de zee zo uitgesleten zijn. Daarna nog gereden naar de Bay of Martyrs in Petersborough.Nadat we daar alles bekeken hebben besluiten we in Port Fairy een motel te zoeken.En dat lukte meteen.Een leuk klein dorpje.Eerst maar eens lunchen en daarna wandelen door het dorpje naar de haven.Een relaxdag.Op dit moment zitten we heerlijk in de tuin van het motel.Ik schrijf het verslag en Hero zit te puzzelen.Morgen gaan we naar Crampains National Park.

  • 17 Februari 2015 - 08:01

    Els Beukema:

    Wat een belevenis moet dat zijn .Wij lezen met veel plezier jullie verslagen .Veel plezier en dikke kus uit Heerenveen

  • 17 Februari 2015 - 09:13

    Els Beukema:

    Ben niet jaloers hoor, helemaal niet. Zelfs echt helemaal niet.......wel.

    Wat lijkt me dat geweldig, zo'n helicoptervlucht, super. Bedankt ook voor je mailtje! Hier in casa Beukema stond de boel gisteren even op z'n kop. Gaandeweg ging ik me steeds beroerder voelen met als resultaat dat ik de hockeytraining van gisteravond ook niet heb gegeven. Sterker nog, ben nog voor 18h00 m'n bed ingedoken. Last van m'n maag, geen trek. Heb gisteren op het ontbijt na eigenlijk niets gegeten.
    Tegen 21h00 lag Manon naast me. Ook niet lekker, ook last van d'r maag. Voor de zekerheid een lege prullenmand naast haar neergezet en dat was maar goed ook. Nog geen 15 minuten later gierde ze over d'r nek. Zo sneu. Daarna was ze het wel kwijt. De rest van de nacht heeft ze behoorlijk geslapen. Suus is boven gaan liggen in Manon d'r kamer. Vanochtend was Manon slap en had ze nog steeds wat last van d'r maag. Wel even lekker gedoucht maar toch terug naar bed. We kijken het vanochtend even aan, misschien dat ze vanmiddag wel naar school gaat. Ik ben zelf wel weer naar kantoor. Heb een beschuitje gegeten vanochtend en voel me iig een stuk beter dan gisteren. Afwachten maar.
    Zal Suus laten weten dat jullie hebben gemaild. Veel plezier daar, we kijken weer uit naar het volgende reisverslag!

    Kus,

    Zoonlief

  • 17 Februari 2015 - 14:41

    Els Beukema:

    Wij zijn zo natuurlijk wel uiterst modern bezig.
    Blij te lezen dat het allemaal goed gaat en dat jullie je prima vermaken
    Wij hadden ook eigenlijk niets anders verwacht
    Ga zo door en houd ons op de hoogte

    Henk en Irene

  • 17 Februari 2015 - 18:30

    Kelly En Lidy :

    Wat super om het zo te mogen beleven. Veel plezier.

  • 17 Februari 2015 - 19:49

    Ina:

    Ik zie dat jullie het heerlijk naar jullie zin hebben . Toppie . Kan nu eindelijk op de site komen . Het is heerlijk om mee te genieten met jullie. Dikke knuffel Ina

  • 17 Februari 2015 - 20:26

    Joke En Ben:

    Hoi Hero en Els,
    Leuk hoor al die verslagen zodat wij goed op de hoogte blijven van wat jullie allemaal beleven daar in Australie,en ook de foto,s erbij.
    Nog veel plezier en tot het volgende verslag maar weer.
    Groetjes Ben en Joke

  • 17 Februari 2015 - 21:49

    Lonneke:

    Wat een enorm gave belevenissen maken jullie mee! Zoals ik al eerder zei: living the dream! Wat een cool cadeau he pa?!

    Hier gaat alles goed... Loïs vertelde onder t eten (soep) dat ze laatst hertensoep had gegeten bij jullie: erwtensoep dus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Fairy

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2015

Australie2015

24 Februari 2015

Australie2015

23 Februari 2015

Australie2015/2e week dag 5

22 Februari 2015

Australie2015/2e week dag 4

21 Februari 2015

Australie2015/week 2 3e dag
Els

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4947

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: